مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 11:202018-01-17اقتصادي

علم و فناوری گام رو به جلو در تحقق تولید و اشتغال پایدار


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: تکیه بر علم و فناوری در عصر تحولات سریع جهانی گامی رو به جلو برای تحقق تولید و اشتغال پایدار و تحول آفرین است که در این باب باید سرمایه گذاری های واقعی را متمرکز می کند.

- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل عنوان کرد علم و فناوری گام رو به جلو در تحقق تولید و اشتغال پایدار رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: تکیه بر علم و فناوری در عصر تحولات سریع جهانی گامی رو به جلو برای تحقق تولید و اشتغال پایدار و تحول آفرین است که در این باب باید سرمایه گذاری های واقعی را متمرکز می کند.

داود شایقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال های اخیر و با شکل گیری پارک های علم و فناوری در سطح ملی و همچنین استان اردبیل بسترهای خوب توسعه و تحقق اقتصادی و حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی برای حرکت های تحول آفرین در حوزه اقتصادی و تحول در نظام بنیادین تولید و اشتغال شکل گرفت تا با تکیه بر تکنولوژی ها و فناوری های جدید بتوان به حرکتی موثر در این زمینه دست زد.

وی خاطرنشان کرد: در نظام برنامه ریزی کشور یکی از مولفه های اساسی در تحقق اهداف و برنامه های نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید تکیه بر اصل نوآوری ها و فناوری ها قید شده که ما نیز در استان اردبیل در چند سال اخیر با حمایت همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم و فناوری گام رو به جلو در تحقق تولید و اشتغال پایدار

علم و فناوری گام رو به جلو در تحقق تولید و اشتغال پایدار