مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 11:102018-01-17فرهنگي

پنجه های آهنی کوهخواری بر گلوی شاهوار


برخی اصطلاحات که امروز برای همه ما، واژه ها و اصطلاحات آشنایی هستند تا همین چند سال پیش واژگان و اصطلاحاتی نامانوس و ناآشنا محسوب می شدند و مخاطب، - گاه ناچار بود بعد از سردرگمی در لابه لای فرهنگ ها و لغت نامه ها، دنبال تراشیدن معنایی در ذهن خود برای آنها باشد اما به لطف حرص و اشتهای سیری ناپذیر برخی از ما آدم ها و فقدان قوانین نظارتی موثر و.

امروزه این اصطلاحات، واژگان و ترکیباتی آشنایی برای همگانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، تا همین دیروز کمتر کسی در مواجهه با اصلاحاتی همچون کوه خواری، کویرخواری، رودخواری و.

به سردرگمی نمی افتاد اصطلاحاتی که سال ها است بخش زیادی از تیترهای تکراری و پرمخاطب اخبار و وقایع رسانه ها را به خود اختصاص می دهند و جزیی لاینفک از اخبار روزانه رسانه ها در ایران ماست.

نقض آشکار قوانین، سکوت در برابر تخریب های گسترده طبیعت به بهانه هایی مثل اشتغال، بی تفاوتی برخی صاحبان معادن و بی عملی در برابر مواردی از این دست تقریبا حجم بالایی از گلایه های دوستداران طبیعت در ایران را تشکیل می دهد گلایه هایی که هرچند یک بار در رسانه ها بازنشر می یابند اما در عمل کم اتفاق می افتد که این جدل های رسانه ای با رقم خوردن پایانی خوش برای طبیعت زخمی ایران زمین و شماره های به نفس افتاده گونه های گیاهی و جانوری و گاه انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجه های آهنی کوهخواری بر گلوی شاهوار

پنجه های آهنی کوهخواری بر گلوی شاهوار