مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 11:102018-01-17اجتماعي

باز بودن تمامی محورهای آذربایجان شرقی با وجود بارش برف


رییس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: کلیه محورهای اصلی و فرعی، بزرگ راه ها و آزادراه های استان باز بوده و تردد در مسیرها جریان دارد.

- حسین بلوکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت راه های استان و با تاکید بر این که بارش های روز گذشته استان غالبا مناطق شمال و مرکز استان را تحت تاثیر قرار داده بود، اظهار کرد: بیشترین بارش ها محورهای تبریز-صوفیان-مرند، صوفیان-شبستر-تسوج، آزادراه تبریز-زنجان، محور تبریز-بستان آباد و تبریز-اهر را تحت پوشش قرار داده بود.

وی ادامه داد: همزمان با شروع بارش، اکیپ های راهداری در محل مستقر بوده و به صورت شبانه روزی فعالیت کرده و اکنون هم این فعالیت ها ادامه دارد که در نتیجه تلاش این راهداران، کلیه محورهای اصلی، بزرگ راه ها، آزادراه ها، راه های اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در مسیرها جریان دارد.

وی با اشاره به وضعیت راه های روستایی نیز افزود: اکیپ های راهداری نزدیک به 400 راه روستای را برف روبی و نمک پاشی کرده و طبق آخرین اطلاعات مشکل خاصی در این راستا گزارش نشده است.

رییس مرکز مدیریت راه های استان با تاکید بر اجتناب از سفرهای غیرضروری در زمانی که شرایط جوی ناپایدار است، گفت: با توجه به این که ادامه ی بارش های پراکنده محتمل است، رانندگانی که در گردنه های برف گیر و کوهستانی استان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز بودن تمامی محورهای آذربایجان شرقی با وجود بارش برف

باز بودن تمامی محورهای آذربایجان شرقی با وجود بارش برف