مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 11:002018-01-17سياسي

نماینده اهواز: در مقطع اهواز جز فاضلاب آبی در رودخانه کارون نیست


نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی وضعیت رودخانه کارون را بحرانی دانست و گفت: در حال حاضر جز فاضلاب آبی در رودخانه کارون نیست و اگر فکری برای این رودخانه نشود بحرانی جدی در خوزستان رخ خواهد داد.

- جواد کاظم نسب الباجی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در رودخانه کارون تقریبا آبی نمانده است و جز فاضلاب شهری و دیگر فاضلاب ها و پساب ها چیز دیگری در این رودخانه نیست.

وی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر عدم تخلیه فاضلاب های بیمارستانی در رودخانه کارون در مقطع اهواز، ادامه داد: در برخی نقاط شهرهای اهواز و کارون پساب و فاضلاب بیمارستانی از جمله بیمارستان های سینا، گلستان و امام خمینی به رودخانه کارون تخلیه می شود.

از طرفی پساب های نیشکر نیز در محل هایی به این رودخانه تخلیه می شود.

نماینده اهواز در خانه ملت افزود: از سوی دیگر علاوه بر خشکسالی و کاهش بارندگی ها، اجرای پروژه های انتقال آب بین حوضه ای از سرشاخه های رودخانه کارون در بالادست، کاهش شدید آورد این رودخانه را در پی داشته است.

کاظم نسب الباجی با تاکید بر لزوم جلوگیری از تخلیه فاضلاب ها و پساب ها به رودخانه کارون، تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت رودخانه کارون بحرانی است و اگر دستگاه ها و نهادهای متولی و ذیربط به ویژه اداره کل حفاظت محیط زیست استان نجنبند، با تدوام وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اهواز: در مقطع اهواز جز فاضلاب آبی در رودخانه کارون نیست

نماینده اهواز: در مقطع اهواز جز فاضلاب آبی در رودخانه کارون نیست