مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 10:502018-01-17سياسي

میراث تاریخی ملاک مناسبی برای توسعه اقتصادی و فرهنگی است


رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اهمیت بافت جهانی، گفت: میراث فرهنگی و تاریخی یزد ملاکی مناسب برای توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی سفید در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور تمام اعضای شورا برگزار شد، ضمن تسلیت جان باختن ملوانان نفتکش سانچی، اظهار کرد: شهر یزد برای دومین بار در سال شمسی جاری مورد توجه مراکز جهانی قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه امسال شهر یزد یکبار با معرفی شدن به عنوان شهر ثبت جهانی و یکبار هم دیروز سه شنبه 26 دی ماه به منظور دریافت جایزه ویژه شهر پایدار جهانی، به مردم جهان معرفی شده است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد میراث فرهنگی، اجتماعی و معماری را معادن ارزشمند و ثروتی عظیم برای مردم یزد دانست و گفت: این میراث ملاک مناسبی برای توسعه بیش از پیش اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در شهر یزد است.

سفید با اشاره به ضرورت حفظ و نگهداری از بافت تاریخی یزد، تصریح کرد: مردم یزد و مسئولان باید متعهد شوند که با حراست از میراث فرهنگی و اجتماعی بیش از پیش یزد را به جهان معرفی کنند.

این مقام مسئول توسعه اقتصادی و افزایش جذب گردشگران به شهر و استان را از جمله ویژگی های دریافت جایزه جهانی شهر پایدار عنوان کرد و ادامه داد: اختصاص این جایزه به شهر یزد نشانه وجود ظرفیت های اجتماعی و اقتصادی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث تاریخی ملاک مناسبی برای توسعه اقتصادی و فرهنگی است

میراث تاریخی ملاک مناسبی برای توسعه اقتصادی و فرهنگی است