مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 10:452018-01-17سياسي

نایب رییس مجلس بورکینافاسو: از قطعنامه سازمان ملل در مورد بیت المقدس حمایت می کنیم


نایب رییس مجلس بورکینافاسو بر اتحاد در جهت صلح و امنیت میان کشورهای اسلامی تاکید کرد.

- سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی نایب رییس مجلس بورکینافاسو: از قطعنامه سازمان ملل در مورد بیت المقدس حمایت می کنیم نایب رییس مجلس بورکینافاسو بر اتحاد در جهت صلح و امنیت میان کشورهای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالیفو تیموره نایب رییس مجلس بورکینافاسو، در ابتدای سخنان خود در سیزدهمین کنفرانس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی حادثه نفتکش سانچی را به ملت ایران تسلیت گفت و اظهار کرد: نشست های اتحادیه بین المجالس فرصت خوبی است برای اینکه بار دیگر همبستگی میان این کشورها تقویت شود و کشور ما هم تعهد خود را به همراهی در کنار سازمانها و سایر کشوهای اسلامی برای تحقق اهداف ابراز می کند.

وی افزود: موضوعات مختلفی که رخ می دهد ایجاب می کند که همبستگی در جهت صلح و امنیت تقویت شود و ما همواره نیاز به ایجاد اتحاد برای رسیدن به اهداف والای سازمان همکاری های اسلامی داریم.

نایب رییس مجلس بورکینافاسو همچنین با اشاره به اقدام رییس جمهور آمریکا در مسئله قدس گفت: امیدوارم همه بتوانیم از قطعنامه سازمان ملل در مورد وضعیت بیت المقدس حمایت کنیم زیرا وضیعت بیت المقدس به هیچ وجه نمی تواند به صورت یکجانبه تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس بورکینافاسو: از قطعنامه سازمان ملل در مورد بیت المقدس حمایت می کنیم

نایب رییس مجلس بورکینافاسو: از قطعنامه سازمان ملل در مورد بیت المقدس حمایت می کنیم