مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 10:462018-01-17سياسي

طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی اعلام وصول شد + متن


طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده (104) قانون مالیات های مستقیم، - مصوب اول مرداد 1391 اعلام وصول شد.

طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده (104) قانون مالیات های مستقیم، مصوب اول مرداد 1391 در نشست علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.

در ماده 3 این طرح آمده است: کلیه دستگاه های اجرایی مرکزی موضوع ماده 2 موظفند: الف) در ابتدای هر سال نسبت به تدوین، روزآمدسازی و اعلام طرح ها (پروژه های) دستگاه های مرتبط با بخش خود (در چارچوب برنامه توسعه کشور) اقدام نمایند.

ب) فهرست کلیه اقلام کالاها، تجهیزات و خدمات (طراحی، تدارک، ساخت، تأمین مالی، مدیریت، فناوری) مورد نیاز برنامه های موضوع بند الف و مشخصات فنی و استانداردهای مربوطه (اعم از نیاز طرح ها (پروژه ها) و بهره برداری)، تأمین کنندگان و پیمانکاران عمومی داخلی و خارجی از قبل شناسایی شده را در سامانه ای که برای این منظور ظرف 6 ماه از ابلاغ این قانون ایجاد می کنند ثبت نمایند.

همچنین بر اساس ماده 5 ، از تاریخ تصویب این قانون، ارجاع کارهای خدمات مهندسی مشاور و پیمانکاری ساختمانی، تأسیساتی، تجهیزاتی و خدماتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی اعلام وصول شد + متن

طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی اعلام وصول شد + متن