مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 10:362018-01-17ورزشي

حضور شمشیربازان اردبیلی در انتخابی تیم ملی


نوید خدمتی و عرفان شیخ ریحانی دو ورزشکار شمشیرباز اردبیلی برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی به منظور شرکت در رقابت های آسیایی دعوت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، با اعلام فدراسیون شمشیربازی مسابقات انتخابی تیم ملی در اواخر ماه جاری با حضور نوجوانان منتخب از استان های مختلف کشور برگزار خواهد شد تا ورزشکاران اردبیلی نیز از شانس کسب مدال و پوشیدن لباس مقدس تیم ملی برخوردار باشند.

این رقابت ها که در اسلحه فلوره برگزار خواهد شد، با حضور نوید خدمتی و عرفان شیخ ریحانی پیگیری می شود تا این دو ورزشکار منتخب و باتکنیک استان اردبیل در مدت زمان کم باقیمانده تا شروع رقابت ها، خود را برای مصاف با حریفان قدرتمند و صاحب نام که بسیاری از آنان از سابقه عضویت در تیم ملی نیز برخوردار هستند، آماده کنند.

با رایزنی های انجام پذیرفته این مسابقات با حضور 13 ورزشکار از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز شده و به میزبانی استان تهران به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

دعوت از شمشیرباز اردبیلی به اردوی تیم ملی با اعلام روابط عمومی فدارسیون شمشیربازی، یک ورزشکار اردبیلی در اردوی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه سابر حاضر خواهد شد.

میثم لاهوت که پیش از این نیز در اردوهای مختلف خوش درخشیده و نظر مثبت کادر فنی را به خود جلب کرده بود، بار دیگر به اردوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شمشیربازان اردبیلی در انتخابی تیم ملی

حضور شمشیربازان اردبیلی در انتخابی تیم ملی