مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 10:012018-01-17اقتصادي

ابتکار: توسعه گردشگری و تبدیل روستاها به مقاصد گردشگری از برنامه های دولت است


توسعه گردشگری و تبدیل روستاها به مقاصد گردشگری از برنامه های دولت است که باید امروز با بهره گیری از فناوری های نوین و برنامه ریزی و نگاه خلاقانه معطوف به آینده، - این ظرفیت ها را بالفعل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه "، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار جمعی از دهیاران زن سراسر کشور با تأکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های تعاونی ها و سازمان های مردم نهاد در مسیر توانمندسازی زنان روستایی اظهار داشت: برای دستیابی به روستای تاب آور باید سرمایه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روستاها تقویت شوند.

وی اضافه کرد: اشتغال زنان و مردان روستایی موردتوجه ویژه دولت است و مصوبه ای برای تأمین یک و نیم میلیارد دلار از محل صندوق ذخیره ارزی برای اشتغال روستایی داشتیم که آیین نامه اجرایی آن هم ابلاغ شده و خوشبختانه بانوان استان ها هم در کارگروهی که به این منظور ایجادشده عضویت دارند.

ابتکار گفت: دولت برای توسعه مناطق روستایی و محروم سیاستی مبتنی بر نیازهای محلی تعیین کرده که بر اساس آن توانمندی های بانوان نیز با نگاهی عادلانه دیده شود و خوشبختانه توزیع اعتبارات آن نیز آغازشده است.

وی افزود: باید از این فرصت برای توسعه پایدار روستایی استفاده کرده و بتوانیم مشاغلی را تعریف کنیم که با سنت ها و ظرفیت های محلی همخوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: توسعه گردشگری و تبدیل روستاها به مقاصد گردشگری از برنامه های دولت است

ابتکار: توسعه گردشگری و تبدیل روستاها به مقاصد گردشگری از برنامه های دولت است