مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 09:502018-01-17سياسي

آغاز دومین روز سیزدهمین کنفرانس مجالس کشروهای عضو سازمان همکاری اسلامی


دومین روز سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی دقایقی پیش با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و روسا و هیئت های پارلمانی کشورهاس اسلامی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز اول این کنفرانس با حضور روسای جمهور و مجلس به صورت رسمی در محل هتل اسپیناس پالاس آغاز شد.

در روز اول دبیرکلی اتحادیه بین المجالس اسلامی از ترکیه به سنگال واگذار شد.

همچنین در این مراسم 11 رییس مجلس یعنی روسای مجالس الجزایر، ترکیه، عمان، لبنان، ترکمنستان، گینه بیسائو، قطر، اندونزی، عراق و مجالس ملی و سنای پاکستان نقطه نظرات خود را مطرح کردند که نقطه مشترک آن تاکید برحمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن اقدام آمریکا در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به بیت المقدس بود.

همچنین هیئت ها و روسای پارلمانی و شرکت کننده در این کنفرانس روز گذشته به دیدار مقام معظم رهبری رفته و در ضیافت شام علی لاریجانی شرکت کردند.

قرار است امروز روسای مجالس سنگال و سوریه به ایراد سخن پرداخته و بعد از آن معاونان روسای مجلس و روسای هیئت های شرکت کننده در این کنفرانس سخنرانی کنند.

بعدازظهر امروز مراسم اختتامیه این کنفرانس برگزار شده و به صورت رسمی سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی پایان می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین روز سیزدهمین کنفرانس مجالس کشروهای عضو سازمان همکاری اسلامی

آغاز دومین روز سیزدهمین کنفرانس مجالس کشروهای عضو سازمان همکاری اسلامی