مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 09:462018-01-17دانش

95 درصد ازدواج های دانشجویی پایدار است


معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه 95 درصد ازدواج های دانشجویی پایدار است، گفت: ثبت نام زوجین از دی ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

- اکبرعروتی موفق امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص ازدواج دانشجویی در دانشگاه ها که با همت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها برگزار می شود، اظهار کرد: سال گذشته جشن ازدواج دانشجویی با استقبال زوج های دانشجو در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

وی با بیان اینکه کارگاه های متنوعی برای زوجین در دانشگاه در نظر گرفته شده است، افزود: سال گذشته جشن نمادینی در سالن چمران برای زوجین برگزار شد و تعدادی از این زوج ها زندگی خود را به سبک ازدواج آسان آغاز کردند.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه بعد از برگزاری جشن دانشجویی زوجین به مشهد مقدس عازم شدند، تصریح کرد: امسال ثبت نام از دانشجویان از ابتدای دی ماه آغاز شده و هنوز این روند ادامه دارد که با پایان یافتن کار ثبت نام جشن دانشجویی در اسفندماه در دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعلاً آماری دقیقی از ثبت نام شوندگان در دست نیست، گفت: بر اساس پژوهش های صورت گرفته در معاونت فرهنگی اجتماعی نهاد رهبری در کشور اعلام شد که بالای 95 درصد از ازدواج های دانشجویی در دانشگاه ها پایدار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد ازدواج های دانشجویی پایدار است

95 درصد ازدواج های دانشجویی پایدار است