مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 08:402018-01-17اقتصادي

دغدغه ی ما تبدیل سپرده گذار به سرمایه گذار است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام با بیان اینکه یکی از رویکردهای ما به ظرفیت رسانی واحدهای موجود و توسعه بازار است، گفت: تبدیل سپرده گذار به سرمایه گذار از اهداف ما در مسیر توسعه صنعت استان است.

- مهندس مرتضی دارایی با حضور در دفتر ایسنا، با اشاره به تشکیل شورای اطلاع رسانی در شرکت شهرک های صنعتی ایلام در جهت حمایت از تولید و معرفی واحدهای تولیدی و صنعتی فعال به افکار عمومی اظهار کرد: نقش رسانه ها و به ویژه صدا و سیمای مرکز ایلام و تلویزیون محلی در معرفی نمونه های موفق صنعتی و کارآفرینی می تواند نقش بسزایی در شناخت بیشتر و ارتقا سطح آگاهی مردم نسبت به این بخش داشته باشد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر با همکاری صدا و سیمای مرکز ایلام در حال تهیه برنامه های معرفی واحدهای موفق صنعتی در استان هستیم، افزود: اجرای این برنامه در راستای انجام و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام با تاکید بر اینکه باید به مردم گفته شود که بخش قابل توجهی از صنعت در استان پویا و فعال است تا مردم و به ویژه سرمایه گذاران نیز امید داشته باشند، اضافه کرد: ما باید به اشکال مختلف زمینه را برای حضور سرمایه گذاران مهیا کنیم تا توانسته باشیم سپرده گذار را به سرمایه گذار تبدیل کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه ی ما تبدیل سپرده گذار به سرمایه گذار است

دغدغه ی ما تبدیل سپرده گذار به سرمایه گذار است