مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 00:502018-01-16اقتصادي

پول درمان رایگان "مصدومان ترافیکی" کجا خرج می شود؟


پول درمان مصدومان ترافیکی در جیب بیمه های تجاری مانده است؛ به طوریکه وزارت بهداشتی ها از تأخیرهای ایجاد شده گلایه داشته و ضمن اینکه هشدار می دهند که اگر این بیمه ها سهم شان را در درمان رایگان مصدومان ترافیکی نپردازند، - اقدامات حقوقی را پیش می گیرند، خواهان ورود سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به این موضوع هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس قانون برنامه چهارم و پنجم توسعه قرار بود بیمه های تجاری 10 درصد از حق بیمه شخص ثالث، سرنشین و مازاد را به وزارت بهداشت بپردازند تا درمان مصدومان ترافیکی در بیمارستان های دولتی رایگان و مشکلات مردم در این حوزه رفع و رجوع شود.

این درحالیست که وزارت بهداشتی ها همواره از تأخیر در پرداخت این سهم از سوی بیمه های تجاری گلایه دارند و می گویند علی رغم اینکه این سازمان های بیمه گر تجاری ابتدا پول را از مردم می گیرند و سپس آنها را بیمه می کنند، اما سهم 10 درصدی وزارت بهداشت را برای درمان مصدومان نمی پردازند.

به طوریکه اکنون بدهی شان به وزارت بهداشت به 1000 میلیارد تومان رسیده است.

اما باید پرسید پول درمان مردم که قبلا به جیب بیمه های تجاری رفته است، در کجا خرج شده و چرا آنها هنوز سهم درمان مردم را از این پول پرداخت نکرده اند؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول درمان رایگان "مصدومان ترافیکی" کجا خرج می شود؟

پول درمان رایگان "مصدومان ترافیکی" کجا خرج می شود؟