مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 00:102018-01-16سياسي

نوبخت: فقرزدایی و اشتغال اولویت دولت است


تلاش می کنیم بودجه جاری و عمرانی استان ها را افزایش دهیم.

سیاست فقرزدایی و اشتغال را علی رغم این که با محدودیت منابع مواجهیم، - رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش می کنیم بودجه جاری و عمرانی استان ها را افزایش دهیم.

سیاست فقرزدایی و اشتغال را علی رغم این که با محدودیت منابع مواجهیم، در اولویت داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت، در گردهمایی جامعه طرح، برنامه و بودجه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با ابراز خرسندی از حضور در جمع سرافرازان نیروهای مسلح و به ویژه فرماندهان حوزه طرح، برنامه و بودجه نیروهای مسلح، از مقام شامخ همه شهداء و به ویژه شهدای عملیات کربلای 5 تجلیل کرد و در ادامه با اشاره به بودجه نیروهای مسلح از سال 92 تا 97 بر توجه ویژه دولت به بودجه بخش دفاعی تاکید کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که در کنار سایر مصارف، سیاست فقرزدایی را هم در دستور کار داریم، افزود: در کشور انسان هایی را داریم که زندگی شان نمی گذرد لذا یارانه ی این افراد را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش داده ایم.

نوبخت به بخش هزینه ها نیز اشاره کرد و افزود: بودجه امسال{1397} با سنوات گذشته این تفاوت را دارد که مبتنی بر عملکرد یعنی به قیمت تمام شده تنظیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: فقرزدایی و اشتغال اولویت دولت است

نوبخت: فقرزدایی و اشتغال اولویت دولت است