مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 17:202018-01-16سياسي

ضعف نظارتی در ساخت و سازهای یاسوج محسوس است


مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج یک روزه ساخته نشده است و ضعف نظارتی در ساخت و سازها محسوس است و نظارت ویژه را طلب می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی علیمردانی سه شنبه، 26 دی ماه در نشست فنی استان افزود: یک ساختمان 10طبقه یک چادر نیست که یک ساعته ساخته شود و چه دلیلی دارد که اجرای چنین پروژه هایی مورد نظارت کامل قرار نگیرد.

وی بر تحقق برنامه های اجرایی در حوزه نظارت و برخورد با تخلفات ساخت و سازها تاکید و بیان کرد: ما راه حل عملی برای رفع مشکلات می خواهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت در حوزه های مختلف برای تکمیل پل سوم بشار خبر داد و خاطرنشان کرد: با تکمیل فاز اول این پروژه، هدفگذاری برای اجرای اتصال پل سوم بشار به مسیر پلیس راه "یاسوج به شیراز" انجام خواهد شد.

مطالعات اتصال پل سوم به پلیس راه یاسوج به شیراز در دست اقدام است.

علیمردانی تصریح کرد: در پروژه راهسازی در یکی از محورهای استان، معارضاتی وجود دارد که تامین اعتبار برای پرداخت هزینه زمین های منطقه هدف و رفع معارض ضروری است.

وی با اشاره به اجرای قطعه سوم جاده یاسوج به شیراز ادامه داد: اقدامات لازم در این راستا و تعیین تکلیف پیمانکار انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف نظارتی در ساخت و سازهای یاسوج محسوس است

ضعف نظارتی در ساخت و سازهای یاسوج محسوس است