مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 16:052018-01-16سياسي

گزارش دیدار معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مراجع در قم


معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید یک روزه خود از استان قم، با آیت الله جعفر سبحانی و آیت الله جوادی آملی دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی زاده - معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - صبح روز سه شنبه 26 دی ماه در سفر به استان قم به دیدار با آیت الله سبحانی و آیت الله جوادی آملی، از مراجع تقلید رفت و گزارشی از عملکرد معاونت قرآن و عترت در زمینه فعالیت های قرآنی و برنامه هایی که در راستای فعالیت های قرآنی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد، ارایه کرد.

تأکید بر رفع اشکالات رسم الخط عثمان طه در این دیدار آیت الله سبحانی ضمن ابراز خرسندی از مجموع فعالیت هایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه فعالیت های قرآنی انجام می شود ، خاطرنشان کرد: این اهداف ، اهداف مقدسی است و موسسه قرآنی زیر نظر بنده نیز در این راه کمک یار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

آیت الله سبحانی در ادامه افزود :کشور ایران می بایست یک رسم الخط واحد برای قرآن داشته باشد که به صورت وسیع و گسترده در سطح جامعه به آن پرداخته شود.

آل سعود اصرار دارد که شیوه خط عثمانی حفظ شود، باید یک شیوه خط جدیدی برای نگارش قرآن به وجود بیاید که از شیوه خط قبلی فاصله زیادی نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش دیدار معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مراجع در قم

گزارش دیدار معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مراجع در قم