مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 16:062018-01-16سياسي

با حضور شاعران انقلابی صورت گرفت آغاز ششمین کنگره سراسری شعر پاسدار در بوشهر


ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگ یاران پاسدار با حضور مدیر انتشارات معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه در سالن مهمانسرای شهدای خلیج فارس منطقه دوّم ندسا در بندر بوشهر آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری بسیج از بوشهر، دبیر علمی ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگ یاران پاسدار بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این کنگره اظهار داشت: این کنگره به مدت دو روز در بندر بوشهر برگزار می شود که در روز اوّل، شرکت کنندگان در کارگاه های بایدها و نبایدهای شعر آیینی ، جریان شناسی شعر معاصر و فن بیان و مهارت های شعرخوانی با حضور اساتید برجسته کشوری شرکت می کنند.

حجت الاسلام محمّدحسین انصاری نژاد افزود: بازدید از منزل شهید رییسعلی دلواری در شهر دلوار و گشت دریایی همراه با شعرخوانی روی کشتی در خلیج فارس از برنامه های جانبی این کنگره است که در عصر روز اوّل برگزار می شود.

وی تصریح کرد: امسال برای اوّلین بار بخش ویژه شعرخوانی به صورت دکلمه نیز به کنگره اضافه شده است که در این بخش افرادی به عنوان برگزیده از سوی هیات داوران انتخاب و از آن ها تقدیر می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه مالک اشتر بوشهر عنوان کرد: اختتامیه کنگره فردا چهارشنبه 27 دی ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سردار محبی مسئول معاونت فرهنگی و تبلیغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور شاعران انقلابی صورت گرفت آغاز ششمین کنگره سراسری شعر پاسدار در بوشهر

با حضور شاعران انقلابی صورت گرفت آغاز ششمین کنگره سراسری شعر پاسدار در بوشهر