مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 15:152018-01-16دانش

کرسی ملی یادگیری الکترونیکی ایجاد شد


کرسی ملی یادگیری الکترونیکی در یونسکو راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کرسی های یونسکو ارگان های ملی یا منطقه ای هستند که فعالیت های آنها پیرامون یک موضوع خاص علمی متمرکز شده است.

یک کرسی یونسکو می تواند به عنوان یک واحد جدید آموزشی یا پژوهشی در یک دانشگاه یا یک نهاد تحقیقاتی در حوزه آموزش عالی تشکیل شود.

علاوه بر آن کرسی یونسکو می تواند در یک گروه آموزشی دانشگاهی از طریق تقویت برنامه های آموزشی و پژوهشی موجود در یک حوزه خاص تشکیل یابد.

بر این اساس کرسی "آموزش و یادگیری الکترونیکی یونسکو" به ریاست علی اکبر جلالی استاد تمام دانشگاه علم و صنعت راه اندازی شد.

دکتر سعدالله نصیری قیداری، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران با بیان اینکه ماموریت کرسی در ارائه راهکارهایی برای افزایش کیفیت آموزش عالی است، گفت: یونسکو یکی از سالم ترین و منصف ترین نهادهای بین الملی است که مواضع بسیار خوبی در مرور بسیاری مسائل چون ثبت چهره ها، ثبت میراث معنوی و بازگشایی کرسی ها دارد.

وی یکی از وظایف کرسی های یونسکو را تعامل با سایر کرسی ها دانست و ادامه داد: تعامل کرسی ها با یکدیگر به دلیل مجزا بودن تخصص های آنها دشوار است؛ ولی کرسی آموزش و یادگیری الکترونیکی این امکان را دارد که در گستره بسیار وسیع با همه کرسی ها تعامل داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی ملی یادگیری الکترونیکی ایجاد شد

کرسی ملی یادگیری الکترونیکی ایجاد شد