مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 14:202018-01-16بين الملل

لوگوی جدید گاردین (+عکس)


روزنامه گاردین از این پس به صورت نیم قطع (تبلوید) و با ظاهری ساده و وبسایت این روزنامه نیز با طراحی مجدد و فونت و لوگوی جدید در اختیار خوانندگان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تغییرات ظاهری جدید گاردین از روز دوشنبه (15 ژانویه) در تمامی بخش ها و همچنین مجلات مکمل گاردین و همچینین روزنامه آبزِروِر (Observer) (متعلق به گروه رسانه ای گاردین) اعمال شده است.

علاوه بر استفاده از فرمت تبلوید (نیم قطع) در نسخه چاپی روزنامه گاردین، وب سایت این نشریه نیز با تغییراتی همراه شده که در نسخه های موبایل، اپلیکیشن موبایل و وب قابل مشاهده است.

کاترین واینر ـ سردبیر گاردین ـ در پیامی که به مناسب تغییرات ظاهری در این روزنامه منتشر شد، توضیح داد: "دوره ای بسیار مهیج از خلاقیت، تصور و تمرکز را برای ایجاد این تغییرات پشت سر گذاشتیم و حالا از نتیجه به دست آمده هیجان زده ایم.

برای ماه ها تیمی متشکل از مدیر بسیار خلاقمان الکس بروئر و سردبیران و طراحان مشغول بحث و تصحیح ظاهر جدید گاردین و همچینین دریافت بازخوردهای ارزشمند از مخاطبان بودیم".

گاردین از دیروز تغییر چهره دادهمچنین فونت تیتر جدیدی برای تمامی نسخه های چاپی و آنلاین گاردین طراحی شده است که "گاردین هدلاین" نام دارد از سوی استودیو "Commercial Type" طراحی شده و خوانش راحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوگوی جدید گاردین (+عکس)

لوگوی جدید گاردین (+عکس)