مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 14:202018-01-16اقتصادي

اختصاص 15 هکتار برای ایجاد زیرساخت گردشگری دریایی در فریدونکنار


مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از اختصاص 15 هکتار برای ایجاد زیرساخت گردشگری دریایی در فریدونکنار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدتقی انزان پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده از سوی شرکت مشاور بخش خصوصی، بندر فریدونکنار به عنوان یکی از مناطق سه گانه واجد شرایط برای احداث مارینا در سطح استان شناسایی شده است.

وی افزود: در این راستا 15 هکتار در فریدونکنار برای ایجاد زیرساخت های گردشگری اختصاص یافت که فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور توسعه صنعت گردشگری دریایی فراهم کرده است .

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر سرمایه گذاری مناسبی از سوی بخش خصوصی در این بندر صورت گرفت که از جمله آنها می توان به ساخت 31 هزار متر مربع انبار سرپوشیده و سیلوی 30 هزار تنی غلات اشاره کرد.

انزان پور با اشاره به اینکه سیلوی 30 هزارتنی غلات بندر فریدونکنار همزمان با دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: مخازن نفتی به ظرفیت 26 هزار تن در بندر فریدونکنار ساخته شد که در آینده نزدیک به 50 هزار تن افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه کانال دسترسی و حوضچه بندر فریدونکنار با هزینه ای بیش از 20 میلیارد ریال لایروبی شده است، افزود: جذب و استقرار اپراتور جدید بندری در راستای بهبود فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 15 هکتار برای ایجاد زیرساخت گردشگری دریایی در فریدونکنار

اختصاص 15 هکتار برای ایجاد زیرساخت گردشگری دریایی در فریدونکنار