مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 14:052018-01-16سياسي

درآمد 20 برابری همراه اول از فروش دیتا


مدیرعامل سابق همراه اول با تقدیر از همکاران خود در این اپراتور به ارائه آمارهایی از عملکرد 12 ساله خود در این مجموعه پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید صدوقی - مدیرعامل سابق همراه اول - امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران شرکت مخابرات ایران با بیان این که در 1231 شهر کشور شبکه 4G راه اندازی شده است، گفت: طی چهار سال گذشته چیزی حدود 20 هزار سایت راه اندازی شد که تقریبا بسیاری از رکوردها را شکست.

غیر از چین، همراه اول اولین اپراتور در زمینه راه اندازی سایت ها است.

وی با تقدیر از تلاش های همکاران خود در طول دوره ریاست 12 ساله خود در اپراتور همراه اول، ادامه داد: اگر آمار فاز 6 و 7 برنامه پنجم توسعه را نگاه کنید ما 59 هزار سایت را راه اندازی کرده ایم.

امروز ما در تمامی نقاط کشور ارائه خدمات نسل 2 و 4 اینترنت را داریم.

مدیرعامل سابق همراه اول با بیان این که میانگین عمر تجهیزات شبکه همراه اول دو تا سه سال است، گفت: در چهار سال گذشته حدود 1400 ترا در دیتا رشد داشته ایم که از این نظر در کشور مقام اول را داریم و علی رغم رشد 1000 برابری ترا، درآمد ما 20 برابر شده است.

صدوقی با بیان این که در این چند سال درآمد ما هر سال در حوزه دیتاها دو برابر شده است، اظهار کرد: امسال نیز احتمالا 3600 میلیارد تومان درآمد در بخش دیتا خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 20 برابری همراه اول از فروش دیتا

درآمد 20 برابری همراه اول از فروش دیتا