مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 13:152018-01-16سياسي

افزایش بودجه و اعتبارات بخش پژوهش و تحقیق کشور ضروری است


جلسه هیأت امناء پارک فناوری پردیس ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

- جهانگیری در جلسه هیأت امناء پارک فناوری پردیس تصریح کرد: افزایش بودجه و اعتبارات بخش پژوهش و تحقیق کشور ضروری است جلسه هیأت امناء پارک فناوری پردیس ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده از عملکرد پارک فناوری پردیس در سال 95، اقدامات انجام شده و دستاوردهای حاصله را رضایت بخش و امیدوار کننده توصیف و از پویایی و عملکرد پارک فناوری پردیس قدردانی کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به حضور و شرکت خود در مراسم جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی که روز گذشته برگزار شد و مطالبه محققین و پژوهشگران برای افزایش بودجه تحقیقات و پژوهش، بر اهمیت حوزه تحقیق و پژوهش تاکید کرد و ضرورت افزایش بودجه و اعتبارات بخش پژوهش و تحقیق در کشور را یادآور شد.

وی همچنین در خصوص برنامه توسعه شعب و اعضای غیرمستقر پارک فناوری پردیس (شبکه نوآوری تهران) بر ضرورت سیاست گذاری و تعیین سازوکاری روشن و دقیق جهت هماهنگی اعضای غیر مستقر پارک با دستگاه های مرتبط و نحوه ارتباط و تعامل آنان با بازار و بخش صنعت تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه و اعتبارات بخش پژوهش و تحقیق کشور ضروری است

افزایش بودجه و اعتبارات بخش پژوهش و تحقیق کشور ضروری است