مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 12:112018-01-16ورزشي

تنیسور قم در صدر رده بندی برترین های ایران


تنیسور ملی پوش قم در جمع برترین های این رشته، صدرنشین رنکینگ تنیسورهای ایران شد.

- حسین لطفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امیرحسین بادی در حال حاضر شاخص ترین تنیسور قم در رده بندی برترین های کشور است که در سال قبل توانست برای نخستین بار قم را در رده سنی بزرگسالان تیم ملی تنیس ایران صاحب نماینده کند.

وی با اشاره به معرفی برترین های تنیس کشور در هر دو بخش مردان و بانوان، ادامه داد: اکنون از سوی سازمان لیگ تنیس کشور رنکینگ برترین ها اعلام شده و امیرحسین بادی همچنان در صدر جدول قرار دارد، رتبه ای که بادی با کسب 3275 امتیاز به خود اختصاص داده است.

دبیر هیأت تنیس استان قم افزود: در این رده بندی یکی از رقبای چند سال اخیر تنیسور ملی پوش استان قم یعنی حسام اسماعیل یزدی از تهران با کسب 3033 امتیاز بعد از بادی در مکان دوم ایستاده و معین محمدی از هیأت تنیس کرمان با کسب 2766 امتیاز در جایگاه سوم است.

وی خاطرنشان کرد: اوج کار و ارزش عملکرد بادی زمانی مشخص می شود که بدانیم چهره مطرح و سرشناسی همچون انوشا شاه قلی از تهران که سال ها سابقه عضویت در ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان ایران را دارد و از عناوین و افتخارات زیادی در این رشته برخوردار است با کسب 2712 امتیاز در رده دوم ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنیسور قم در صدر رده بندی برترین های ایران

تنیسور قم در صدر رده بندی برترین های ایران