مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 11:052018-01-16بين الملل

تمرکز نشست ونکوور بر اجرای بهتر تحریم ها علیه کره شمالی


نشست کشورهای حامی کره جنوبی در جنگ شبه جزیره کره در شهر ونکوور کانادا با دستور کار بررسی راه های اجرای بهتر تحریم ها علیه کره شمالی با هدف وادار کردن این کشور برای کنار گذاشتن سلاح های هسته ای، - آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزرای خارجه و مقام های ارشد 20 کشور نشستی را برای یک روز کامل در شهر ونکوور به میزبانی آمریکا و کانادا برگزار کرده و در آن به دنبال افزایش فشارهای مالی و دیپلماتیک بر کره شمالی در راستای متوقف کردن برنامه تسلیحات هسته ای این کشور خواهند بود.

مقام های کانادایی و آمریکایی گفتند: در این نشست درباره راه های تضمین اجرای تحریم های سازمان ملل علیه کره شمالی از جمله تحریم های توافق شده در ماه گذشته میلادی در راستای محدود کردن دسترسی این کشور به محصولات نفت پالایش شده بحث خواهد شد.

رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا در این نشست شرکت می کند و به گفته برایان هوک، یکی از مدیران ارشد وزارت خارجه آمریکا در این نشست بررسی می شود که چطور امنیت دریایی در پیرامون کره شمالی تقویت شده و کدام گزینه ها برای متوقف کردن کشتی های حامل اجناس ممنوع شده برای کره شمالی وجود دارند.

این در حالی است که چین و روسیه در این نشست حضور ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز نشست ونکوور بر اجرای بهتر تحریم ها علیه کره شمالی

تمرکز نشست ونکوور بر اجرای بهتر تحریم ها علیه کره شمالی