مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 10:112018-01-16ورزشي

خونه به خونه حریف صبای قم در ایستگاه شانزدهم لیگ برتر


تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری فوق العاده حساس از سری مسابقات لیگ برتر در مقابل یکی از مدعیان قهرمانی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، طبق برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران دیدارهای هفته پنجم از دور برگشت فصل 97 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور عصر امروز سه شنبه 26 دی ماه برگزار می شود و 12 تیم لیگ برتری در 6 دیدار مهم و تعیین کننده به مصاف یکدیگر می روند.

یکی از بازی های سرنوشت ساز هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امید ایران عصر امروز در قم به انجام می رسد، مسابقه ای که در آن تیم های دوم و دوازدهم جدول رده بندی برابر یکدیگر قرار می گیرند، در حالی که تیم رده دوم مدعی قهرمانی است و تیم رده دوازدهم یعنی صبای قم در شرایط سقوط به دسته پایین تر قرار دارد.

تیم فوتبال خونه به خونه بابل که هفته ها صدرنشین لیگ برتر فوتبال امید ایران بود، حریف بازی خانگی صبای قم در هفته شانزدهم لیگ برتر امید است، مسابقه ای که از ساعت 14 عصر امروز در ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم بین نمایندگان قم و بابل به انجام خواهد رسید.

این بازی را می توان پیش زمینه دیدار حساس هفته آینده تیم های بزرگسالان صبای قم و خونه به خونه بابل در هفته بیستم لیگ دسته اول بزرگسالان فوتبال ایران دانست، اما در حال حاضر آنچه که اهمیت دارد مسابقه امیدهای دو تیم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خونه به خونه حریف صبای قم در ایستگاه شانزدهم لیگ برتر

خونه به خونه حریف صبای قم در ایستگاه شانزدهم لیگ برتر