مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 09:402018-01-16فناوري

گجت هوشمند برای اطلاع از میزان دریافت نور خورشید


شرکت اورئال در جریان نمایشگاه علم و فناوری CES 2018 از یک گجت هوشمند جدید رونمایی کرده است که به کاربران امکان می دهد تا از میزان دریافت نور خورشید مطلع شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت engadget، یکی از بهترین گجت های هوشمندی که در جریان نمایشگاه علم و فناوری CES 2018 رونمایی شد، می توان به گجت هوشمند یو وی سنس اورئال (L Oreal UV Sense) اشاره کرد.

این گجت هوشمند قادر است با اتصال به گوشی هوشمند کاربران، میزان دریافت نور خورشید توسط بدن و پوست کاربران را اندازه گیری کرده و در آخر هر روز، میزان دقیق آن را برروی صفحه نمایش گوشی هوشمند آنها نشان دهد.

این گجت هوشمند جدید علاوه بر اینکه از ابتلا به سرطان پوست جلوگیری می کند، همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا با اطلاع از میزان دریافت نور خورشید، ویتامین دی مورد نیاز بدن خود را از طریق قرار گرفتن در معرض پرتوهای ارزشمند خورشید که در فضای آزاد و طبیعت قابل دسترس است، تامین کنند.

این گجت هوشمند جدید هم همانند بسیاری از وسائل الکترونیکی هوشمند دیگری که در زمینه سلامت و بهداشت کاربران معرفی و عرضه شده اند، طراحی و تولید شده و در معرض دید همگان و عموم مردم قرار گرفته است.

این گجت هوشمند آنقدر کوچک و ریز است که قابلیت نصب برروی بسیاری از محصولات کاربردی کاربران نظیر عینک آفتابی و ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گجت هوشمند برای اطلاع از میزان دریافت نور خورشید

گجت هوشمند برای اطلاع از میزان دریافت نور خورشید