مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 09:102018-01-16سياسي

شهردار از دادستان تهران تقاضای رسیدگی به تخلفات را داشته باشد


یک حقوقدان با اشاره به افشاگری های اخیر شهردار تهران گفت: اولین وظیفه متوجه شخص آقای شهردار تهران است و لازم بود وی همزمان با طرح موضوع در شورای شهر طی درخواستی از دادستان محترم تهران تقاضای رسیدگی موضوع را می کرد.

- علی نجفی توانا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از چالش های غم انگیز و مخرب در کشور ما، اقدام دیرهنگام متولیان و مسئولین نظارتی، اجرایی، اداری و قضایی در خصوص تخلفاتی است که برخی از متصدیان امور در زمان مدیریت مرتکب می شوند.

وی ادامه داد: تبعات منفی این مولفه ها به حدی در شیوه اداره کشور اثر گذاشته که اولا اعتماد عمومی را نسبت به تعقیب مفسدین از بین برده است، ثانیا تفکری در میان برخی از مدیران ایجاد کرده بر این مبنا که عملکرد آنها هرگونه که باشد قابل تعقیب و پیگیری نخواهد بود؛ لذا با فراغ بال هر اقدامی که سلیقه شخصی و جناحی آنها حکم کند را بی توجه به تبعات بعدی، مباح و مجاز می دانند و خود را فعال ما یشاء تلقی می کنند.

با اتکا بر چنین شرایطی است که ما با خیل عظیمی از مفاسد اداری و مالی در طول دهه های گذشته مواجه بوده ایم که نتیجه آن تمرکز ثروت و قدرت در دست عده ای معدود و تقسیم جامعه به خودی و غیرخودی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار از دادستان تهران تقاضای رسیدگی به تخلفات را داشته باشد

شهردار از دادستان تهران تقاضای رسیدگی به تخلفات را داشته باشد