مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1396 ساعت 16:402018-01-15سياسي

ابتکار: نیازمند نگرشی مدرن و جدید به زنان هستیم


" معاون رییس جمهور در امور زنان تاکید کرد: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در جهان اسلام نیازمند نگرشی مدرن و جدید به زنان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار عصر روز دوشنبه در جلسه کمیته زنان مسلمان مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی که در هتل اسپیناس پلاس تهران برگزار شد، در بخشی از سخنان خود با اشاره به نقش زنان در پیشرفت جوامع و وضعیت کنونی زنان در ایران، اظهار کرد: در حال حاضر زنان در قوه مجریه ایران نقش بسزایی در سیاستگذاری هایی مربوط به زنان دارند.

وی با بیان اینکه در فرهنگ غنی اسلام جایگاه ویژه ای برای زنان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در قرآن، کتاب آسمانی مسلمانان نیز به نقش مهم زنان در جامعه اشاره شده است.

ابتکار با بیان اینکه نباید زنان را به عنوان اغواکننده و شروع کننده گناه محسوب کرد و این تصور و برداشتی اشتباه است، تاکید کرد: در جهان اسلام ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند نگرش مدرن و جدید به زنان هستیم.

وی با بیان اینکه باید بین زنان مسلمان کشورهای اسلامی مبادله تجربه و ایده وجود داشته باشد و در همین چارچوب تبادل بین نسلی نیز صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: ما طبق آموزه های اسلامی و اخلاقی می توانیم ایده ها و تجارب خود را منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: نیازمند نگرشی مدرن و جدید به زنان هستیم

ابتکار: نیازمند نگرشی مدرن و جدید به زنان هستیم