مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 12:352018-01-14سياسي

ارسال گزارش تخلفات "شهرداری قبلی" به قوه قضاییه به زودی


شهردار تهران درباره تخلفات انجام شده در مدیریت شهری گذشته گفت: بخشی از این تخلفات در سند تحویل و تحول شهرداری تهران اشاره شده اما نمی توانیم همه تخلفات را احصا کنیم.

- ارسال گزارش تخلفات "شهرداری قبلی" به قوه قضاییه به زودی شهردار تهران درباره تخلفات انجام شده در مدیریت شهری گذشته گفت: بخشی از این تخلفات در سند تحویل و تحول شهرداری تهران اشاره شده اما نمی توانیم همه تخلفات را احصا کنیم.

تا کنون هیچ یک از تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشده اما در 4 یا 5 مورد در حال تهیه و ارسال گزارش هایی در خصوص تخلفات انجام شده به قوه قضاییه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد علی نجفی در حاشیه جلسه شورای شهرتهران درجمع خبرنگاران در تشریح سند تحویل وتحول شهرداری تهران که امروز بخشی از آن در صحن علنی قرائت شد، گفت: دراوایل شهرویور ماه در شورای شهر تهران لایحه ای مبنی بر ارائه گزارشی ظرف 100 روز توسط شهردرای تهران و در قالب وضعیت موجود و آنچه که تحلیل مدیریت شهری شده است به تصویب رسید.

وی گفت: در همین راستا شهرداری تهران در فرصت 100 روزه در بخش های مختلف به تهیه گزارشی درباره وضعیت موجود و تغییر مدیریت شهری مشغول شد.

شهردار تهران افزود: گزارش ارائه شده علاوه بر اعلام صورت وضعیت شهر و شهرداری در هنگام تغییر مدیریت شهری، می تواند نقطه عطف سیاست گذاری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال گزارش تخلفات "شهرداری قبلی" به قوه قضاییه به زودی

ارسال گزارش تخلفات "شهرداری قبلی" به قوه قضاییه به زودی