مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 11:152018-01-14اقتصادي

توقیف 3000 رول عایق رطوبتی و حرارتی غیراستاندارد + اسامی


مدیرکل استاندارد استان تهران ضمن تاکید بر اجباری بودن عایق های حرارتی و رطوبتی از توقیف 3000 رول عایق رطوبتی و حرارتی غیراستاندارد در جریان بازرسی از واحدهای عرضه این محصولات خبر داد.

- مسلم بیات در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر بازرسی و نظارت منظم و جدی بر واحدهای تولیدی و عرضه فرآورده های عایق های حرارتی و رطوبتی، اظهار کرد: در بازرسی مشترک بازرسان استاندارد با نمایندگان اتاق اصناف تهران از مراکز عرضه انواع عایق های حرارتی و رطوبتی برندهای غیراستاندارد این عایق ها شناسایی و تولید آن ها توقیف شد.

وی ادامه داد: پس از بازرسی های صورت گرفته از عایق های حرارتی و رطوبتی شامل پشم سنگ، پشم شیشه و ایزوگام حدود 3000 رول از سه برند غیر استاندارد این عایق ها شناسایی و توقیف شد.

مدیر کل استاندارد استان تهران در خصوص نام تجاری این عایق ها توضیح داد: در جریان این بازرسی ها پشم سنگ با نام تجاری پوشینگر و پشم سنگ اصفهان، ایزوگام با نام تجاری ایزوگام ناب دلیجان توقیف و اقدام قانونی مقتضی در خصوص آن ها انجام شد.

بیات با هشدار نسبت به خطرات احتمالی استفاده از انواع غیراستاندارد این محصولات خاطر نشان کرد: 12 واحد دارای پروانه استاندارد در استان تهران در زمینه ی انواع تولید عایق ها فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 3000 رول عایق رطوبتی و حرارتی غیراستاندارد + اسامی

توقیف 3000 رول عایق رطوبتی و حرارتی غیراستاندارد + اسامی