مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 10:202018-01-14سياسي

اجرای طرح های نوآورانه دستگاه ها برای کاهش «آسیب های اجتماعی» ظرف یکماه آتی


معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر بر توسعه خدمات کاهش آسیب اعتیاد برای معتادان متجاهر و کاهش 25 درصدی اعتیاد در طول برنامه ششم توسعه تاکید کرد.

- اجرای طرح های نوآورانه دستگاه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی ظرف یکماه آتی معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر بر توسعه خدمات کاهش آسیب اعتیاد برای معتادان متجاهر و کاهش 25 درصدی اعتیاد در طول برنامه ششم توسعه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پرویز افشار در حاشیه شصتمین کمیته کاهش آسیب، درمان و حمایت های اجتماعی ستاد ادامه داد: در این کمیته مصوبات 134 ستاد مبارزه با مواد مخدر که با حضور رییس جمهور برگزار شد و همچنین سه آیین نامه مرتبط با امر مبارزه همه جانبه با مواد مخدر به ویژه بخش درمان و حمایت های اجتماعی در این کمیته به اطلاع اعضاء رسید.

این مقام مسئول در ستاد از ابلاغ طرح های تحولی، ویژه و نوآورانه دستگاه ها که مورد تاکید و از تدابیر ریاست جمهوری است، خبر داد و گفت: چشم انداز روشنی وجود دارد که اگر ما می خواهیم به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم مبنی بر کاهش 25 درصدی اعتیاد در طول برنامه (متوسط سالی 5 درصد) برسیم می بایست دارای عزم جدی و اراده همگانی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های نوآورانه دستگاه ها برای کاهش «آسیب های اجتماعی» ظرف یکماه آتی

اجرای طرح های نوآورانه دستگاه ها برای کاهش «آسیب های اجتماعی» ظرف یکماه آتی