مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 01:362018-01-13سياسي

اسماعیل برگزیده ضرورت کارآمدی در حل مسائل


اکنون که مشکلات عینی و معیشتی زمینه مناسب برای طرح انواع توطئه ها و سم پاشی ها از سوی دشمنان را فراهم کرده است، باید نشان داده شود که با تکیه بر ظرفیت های درونی و نیروهای انقلابی و دست توانای نظام می توان مسائل و چالش های موجود را حل کرد.

- هرچند ریشه عمده مشکلات و نابسامانی های موجود در کشور، داخلی بوده و برای حل و رفع آنها نیز باید به درون رجوع کرد، اما یک نکته ی مهم در این زمینه، تلاش دشمنان و معاندان ملت ایران و نظام اسلامی برای موج سواری بر این وضعیت و بهره برداری آنها از وضعیت موجود است.

ازجمله نقشه ها و به عبارت بهتر، هدف های دشمنان در این زمینه نیز فراهم کردن زمینه های تغییر باور به گذشته از دو طریق است؛ اول تطهیر رژیم شاه و دستاوردتراشی برای آن و دوم، زیرسؤال بردن کارآمدی و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بزرگنمایی ضعف ها و نارسایی های موجود است.

درواقع، دشمنان ملت ایران اکنون بشدت در تلاش هستند تا با ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی، فلسفه و علت موجده انقلاب اسلامی را زیرسؤال ببرند و به مردم القا کنند که رژیم پهلوی نیز مطلوب بود.

آنچه که تحت عنوان تغییر باور به گذشته مطرح , در این بستر تعریف می شود بدین معنا است که با سم پاشی علیه انقلاب اسلامی از یک سو و تطهیر و دستاوردسازی برای رژیم منحوس پهلوی از سوی دیگر، محاسبات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیل برگزیده ضرورت کارآمدی در حل مسائل

اسماعیل برگزیده ضرورت کارآمدی در حل مسائل