مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 00:202018-01-13فرهنگي

جنگی سازان جشنواره فیلم فجر را بشناسید


جشنواره فیلم فجر در سی وششمین دوره برگزاری خود با نمایش تعدادی فیلم در حوزه جنگ و دفاع مقدس همراه است؛ فیلم هایی که برخی از آن ها کارگردان های باسابقه ای در حوزه فیلمسازی جنگ دارند و بعضی دیگر هم اولین تجربه کارگردان در این حوزه محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جشنواره فجر امسال در کنار فیلم هایی با موضوعات و ژانرهای متفاوت، آثاری هم هستند که نام سازنده اشان سابقه ای از ساخت فیلم با موضوع جنگ و دفاع مقدس دارد مثل ابراهیم حاتمی کیا و پرویز شیخ طادی، اما کارگردان هایی هم هستند که مخاطبان سینما در وهله اول هیچ تصوری از تماشای یک فیلم جنگی از آن ها ندارند.

ابراهیم حاتمی کیا یکی از فیلمسازان حاضر در جشنواره سی وششم است که پس از ساخت فیلم بادیگارد ، امسال با فیلمی به جشنواره می آید که به نوعی در حوزه جنگ طبقه بندی می شود.

به وقت شام با بازی بابک حمیدیان، هادی حجازی فر، جواد عزتی و جمعی از بازیگران اهل سوریه، به حوادث منطقه و اسلام تکفیری می پردازد و روایتگر ماجرایی از هواپیمای کمکی ایران به سوریه است که برای فرود در فرودگاه دمشق دچار مشکل می شود.

حاتمی کیا با ساخت فیلم هایی همچون دیده بان، مهاجر، وصل نیکان، از کرخه تا راین، خاکستر سبز، بوی پیراهن یوسف، برج مینو، روبان قرمز، موج مرده و آژانس شیشه ای از فیلمسازان بنام حوزه جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگی سازان جشنواره فیلم فجر را بشناسید

جنگی سازان جشنواره فیلم فجر را بشناسید