مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 20:402018-01-13دانش

حرکت و کنش جمعی حلقه مفقوده جامعه ایران است


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تقدیر از برگزیدگان دهمین جشنواره ملی حرکت ضمن تبریک به دانشگاه تهران کسب رتبه اول در این جشنواره، - در مراسم تقدیر از برگزیدگان دهمین جشنواره حرکت عنوان شد: حرکت و کنش جمعی حلقه مفقوده جامعه ایران است معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تقدیر از برگزیدگان دهمین جشنواره ملی حرکت ضمن تبریک به دانشگاه تهران کسب رتبه اول در این جشنواره، انجمن های علمی را گسترده ترین تشکل به لحاظ تعریف کارویژه ها و ماموریت ها در عرصه های مختلف توصیف کرد و گفت: در حال حاضر 9 هزار و 500 انجمن علمی در کشور در قالب اتحادیه هایی که ذیل رشته های تحصیلی تعریف شده اند فعالیت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا غفاری علت نخست تجلیل از حرکت های علمی این تشکل ها را کار جمعی آنها دانست و توضیح داد: حلقه مفقوده جامعه ایران حرکت و فعلی است که به صورت جمعی انجام شود.

وی تلاش تشکل های علمی را نمادی از یک کار جمعی خواند و ادامه داد: جامعه ایران به عنوان جامعه ای فردگرا و تک رو شناخته شده که تلاشش را در قالب های محدود تعریف می کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: در درجه اول دانشجویان خودشان را در قالب انجمن علمی یک رشته تعریف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت و کنش جمعی حلقه مفقوده جامعه ایران است

حرکت و کنش جمعی حلقه مفقوده جامعه ایران است