مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 18:412018-01-13سياسي

فراهم کردن فضای گفتمان در حوزه زنان رویکرد نخست امور زنان شرکت ملی نفت ایران


مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: لزوم فراهم کردن فضای گفتمان در حوزه زنان به عنوان اولین رویکرد این امور مورد توجه قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از گچساران، سمینار خانواده، تحولات بنیاد، عصر حاضر و چالش های پیش رو با رویکرد کیفیت زندگی و حل تعارض در روابط زناشویی با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیران و کارکنان و خانواده های آنان در سالن اجتماعات نفت برگزار شد.

در این نشست نوشین نجار مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به نقش و جایگاه بانوان اظهار کرد: اگر در سیستم اجرایی و توسعه جامعه، زن نقشی که باید داشته باشد را نداشت آیا این به این معنا نیست که ملاک کرامت که پیامبر می خواستند در جامعه حاکم نشده و سیستم هایی حاکم بر جامعه ما آن جایگاه کریمانه زن را حفظ نکرده اند چرا که پیامبر ما می فرمایند، جز کریمان، زنان را بزرگ نمی شمارند، به جز لییمان زنان را پست نمی شمارند.

وی ادامه داد: والاترین دیدگاه نسبت به جایگاه زن متعلق به قرآن و اسلام است و ترسیمی که قرآن از جایگاه زن در خانواده دارد و نقشی که در رشد و تربیت فرزندان، آرامش، هدایت خانواده بر اساس مودت و محبت تام برای زن قائل است به حدی که می توان ادعا کرد که هیچ مکتبی چنین جایگاهی برای زن قائل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم کردن فضای گفتمان در حوزه زنان رویکرد نخست امور زنان شرکت ملی نفت ایران

فراهم کردن فضای گفتمان در حوزه زنان رویکرد نخست امور زنان شرکت ملی نفت ایران