مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 16:252018-01-13ورزشي

60بازی بدون گل خورده رکورد عجیب آقای کلین شیت در لیگ برتر


بیرانوند در دوران حضورش در رقابت های لیگ برتر موفق به ثبت 60کلین شیت در 111بازی شده است؛ وی در تیم نفت تهران هم توانسته بود در 30بازی برای تیمش کلین شیت کند.

- دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با بسته نگه داشتن دروازه تیمش در هفته نوزدهم لیگ برتر ایران توانست برای سیزدهمین بار در فصل جاری کلین شیت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، علیرضا بیرانوند سنگربان اول سرخپوشان پایتخت در دیدار برابر سیاه جامگان آمار کلین شیت خود در پرسپولیس را به 30بازی رساند.

بیرانوند که فصل گذشته توانسته بود 17بازی برای سرخپوشان کلین شیت کند، در این فصل نیز به روند خوب خود ادامه داد و با ثبت سیزدهمین کلین شیت، آمار خود را به 30بازی بدون گل خورده در پرسپولیس رساند.

گفتنی است بیرانوند در دوران حضورش در رقابت های لیگ برتر موفق به ثبت 60کلین شیت در 111بازی شده است؛ وی در تیم نفت تهران هم توانسته بود در 30بازی برای تیمش کلین شیت کند.

بنابراین، بیرانوند به حدنصاب تازه ای دست یافته و توانسته با این تعداد بازی در لیگ برتر به رکورد60کلین شیت دست یابد.

علیرضا بیرانوند در زمان حضور در تیم نفت تهران توانست پس از انجام 69 بازی به رکورد30کلین شیت دست یابد، اما از زمان حضور در پرسپولیس این آمار را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشیده و پس از 42بازی موفق شد به آمار فوق العاده 30 کلین شیت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60بازی بدون گل خورده رکورد عجیب آقای کلین شیت در لیگ برتر

60بازی بدون گل خورده رکورد عجیب آقای کلین شیت در لیگ برتر