مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 16:202018-01-13سياسي

حمایت از 12 طرح زیست فناوری عرضه شده در نمایشگاه ربع رشیدی


دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حمایت این مجموعه از 12 طرح فناورانه در حوزه زیست فناوری که آبان ماه امسال در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی شرکت کرده بودند، - دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری خبر داد؛ حمایت از 12 طرح زیست فناوری عرضه شده در نمایشگاه ربع رشیدی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حمایت این مجموعه از 12 طرح فناورانه در حوزه زیست فناوری که آبان ماه امسال در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی شرکت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی قانعی در حاشیه نشست مشترک با فناوران حوزه زیست فناوری شرکت کننده در نمایشگاه ربع رشیدی، اظهار کرد: منتخبی از فناوران فعال در حوزه زیست فناوری طرح های خود را در نشست تخصصی ارائه کردند که اکثر طرح ها در سطح قابل قبولی بود.

وی ادامه داد: تا به امروز همکاری نزدیکی با آذربایجان شرقی به صورت نظام مند نداشته ایم، اما خوشبختانه با پیگیری های منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی از سه ماه گذشته این همکاری ها شکل گرفته است.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: آذربایجان شرقی هنوز محصولی از فناوری پیشرفته زیستی ندارد، اما کارهایی آغاز شده است و امیدوایم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 12 طرح زیست فناوری عرضه شده در نمایشگاه ربع رشیدی

حمایت از 12 طرح زیست فناوری عرضه شده در نمایشگاه ربع رشیدی