مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 15:402018-01-13دانش

تعطیلی یک دانشگاه در سودان در پی اعتراضات


شورای روسای دانشکده های دانشگاه «الدلنج» در استان کردفان جنوبی سودان پس از اعتراضاتی که در پی کشته شدن دو دانشجوی دختر و پسر شکل گرفت، تصمیم به تعطیلی دانشگاه گرفتند.

- شورای روسای دانشکده های دانشگاه الدلنج در استان کردفان جنوبی سودان پس از اعتراضاتی که در پی کشته شدن دو دانشجوی دختر و پسر شکل گرفت، تصمیم به تعطیلی دانشگاه گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، این شورا پس از نشستی فوق العاده در پی خروج ناگهانی دانشجویان دانشگاه برای شرکت در تظاهرات، سر دادن شعار و به آتش کشیدن برخی کلاس های درس و مراکز اصلی، دستور تعطیلی تمامی دانشکده های دانشگاه به جز دانشکده پزشکی و علوم بهداشتی را صادر کرد.

در بیانیه منتشر شده در پایان این نشست، شورای مذکور، طرف هایی در بیرون از دانشگاه را به تحریک دانشجویان جهت برگزاری تظاهرات و خرابکاری متهم کرد.

در این بیانیه آمده است، تمامی تلاش ها برای منصرف کردن دانشجویان از چنین حرکت هایی برای بر هم زدن روند آموزش و آرامش دانشگاه ناکام ماند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده، تعطیلی دانشکده های مذکور تا اطلاع ثانوی برای حفظ جان دانشجویان و حفاظت از تاسیسات دانشگاه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی یک دانشگاه در سودان در پی اعتراضات

تعطیلی یک دانشگاه در سودان در پی اعتراضات