مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 15:252018-01-13سياسي

آیت الله نوری همدانی: فعالیت در حوزه خودروسازی خدمت بزرگی است


" آیت الله نوری همدانی در دیدار مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا گفت: فعالیت در حوزه خودروسازی خدمت بزرگی است، البته باید دقت زیادی داشت تا تولیدات ایمن و مطمئن به مردم ارائه شود و اگر کار با این نیت انجام شود، خداوند هم برکت عنایت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از سایپا نیوز، حضرت آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا گفت: خدمت به جامعه اسلامی یک عبادت است و این توفیقی است که خداوند به شما و همکارانتان عنایت کرده است .

وی افزود: افراد در هر شغلی که مشغول فعالیت هستند باید با نیت انجام خدمت به مردم کار کنند و در آن به دنبال کسب منفعت کم باشند چرا که در دین مبین اسلام هم تاکید به این موضوع شده ودر تجارت باید خدمتی که انجام می شود با منفعت و سود کم باشد تا این خدمت برای افراد متقاضی ارازن تر انجام شود.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: برای انجام هر کاری به خصوص کارهای صنعتی باید کار به دست کارشناسان و متخصصان واگذار شود تا موفقیت در آن کار صورت پذیرد و مدیران حوزه صنعت خودرو هم باید درانجام کار خود دقت نظر داشته باشند و محصولات با استحکام و ایمن تولید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: فعالیت در حوزه خودروسازی خدمت بزرگی است

آیت الله نوری همدانی: فعالیت در حوزه خودروسازی خدمت بزرگی است