مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 15:102018-01-13سياسي

درباره ساخت وسازهای غیرمجاز، یقه مدیران متخلف را خواهیم گرفت


از دادستان ها خواسته ایم با کسانی که در رده های مختلف، مسئول نظارت و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در خارج از حریم شهرها و روستاها هستند اما کم کاری می کنند، - رییس کل دادگستری گلستان گفت: از دادستان ها خواسته ایم با کسانی که در رده های مختلف، مسئول نظارت و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در خارج از حریم شهرها و روستاها هستند اما کم کاری می کنند، برخورد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری استان گلستان، هادی هاشمیان در پنجاه و چهارمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با اشاره به اینکه بناهای غیرمجاز در خارج از بافت شهرها و روستاها یک شبه ساخته نشده اند، تصریح کرد: باید مدیران دستگاه های متولی درباره این که چرا اقدام قانونی علیه متخلفان انجام نداده اند یا دیر انجام داده اند، پاسخگو باشند.

هاشمیان تاکید کرد: رویه ما در دستگاه قضایی این است که در وقوع جرم نباید همه هزینه ها را بر مردم تحمیل کرد و مدیرانی که مرتکب سهل انگاری یا قصور در اجرای قانون شده اند نیز باید پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از آن که به سراغ افراد متخلف برویم، یقه مدیران متخلف را خواهیم گرفت.

هاشمیان با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی همچنان بر پیشگیری در ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید دارد، گفت: حکم قاضی در قلع و قمع بناها، بازگشت زمین به وضع پیش از تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره ساخت وسازهای غیرمجاز، یقه مدیران متخلف را خواهیم گرفت

درباره ساخت وسازهای غیرمجاز، یقه مدیران متخلف را خواهیم گرفت