مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 14:402018-01-13اقتصادي

بازی ارز آزاد و مبادله ای، بهانه جدید برای افزایش قیمت خودرو!


امروز در حالی برخی قطعه سازان با ادعای متوقف شدن پرداخت ارز مبادله ای برای واردات قطعات خودرو، خواستار افزایش قیمت این محصولات شده اند که بررسی ها نشان می دهد مدت زمان زیادی است که ارز مبادله ای واردات قطعات حذف شده و قطعه سازان از ارز آزاد استفاده می .

- امروز در حالی برخی قطعه سازان با ادعای متوقف شدن پرداخت ارز مبادله ای برای واردات قطعات خودرو، خواستار افزایش قیمت این محصولات شده اند که بررسی ها نشان می دهد مدت زمان زیادی است که ارز مبادله ای واردات قطعات حذف شده و قطعه سازان از ارز آزاد استفاده می کنند بنابراین این موضوع نباید بهانه ای برای افزایش قیمت خودرو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چند ماه اخیر موضوع افزایش نرخ ارز در بازار آزاد به دستمایه ای برای برخی سودجویان و افزایش قیمت برخی محصولات تبدیل شده است.

در جدیدترین رویداد در این زمینه عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان مدعی حذف ارز مبادله ای بخش اعظم قطعه سازان شده و نتیجه گیری کرده که به همین دلیل قیمت قطعات خودرویی و و همچنین خودرو باید افزایش یابد.

مطرح کردن موضوع حذف ارز مبادله ای برای واردات قطعات در حالی است که بررسی ها نشان می دهد که مدت زمان زیادی است که اختصاص ارز مبادله ای به واردات قطعه متوقف شده و قطعه سازان از ارز آزاد استفاده می کنند، بنابراین ادعای حذف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی ارز آزاد و مبادله ای، بهانه جدید برای افزایش قیمت خودرو!

بازی ارز آزاد و مبادله ای، بهانه جدید برای افزایش قیمت خودرو!