مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 14:112018-01-13ورزشي

استقلال خوزستان در لیگ برتر می ماند


بازیکن جدید استقلال خوزستان درباره احتمال سقوط این تیم گفت: شک نکنید تیم در لیگ می ماند زیرا توانایی فنی بالای عبدالله ویسی و بازیکنان خوبی که داریم در کنار حمایت مردم خوزستان، - اجازه نمی دهد تیم به لیگ یک سقوط کند.

یعقوب کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: هم از طرف خودم هم آقای ویسی تمایل برای این انتقال وجود داشت، از طرفی مدتی بود به طور ثابت در لیگ بازی نکرده بودم، به این خاطر به استقلال خوزستان آمدم و امیدوارم بتوانم تمام توانم را در جهت ماندن تیم در لیگ به کار بگیرم.

بازیکن جدید استقلال خوزستان درباره احتمال سقوط این تیم گفت: شک نکنید تیم در لیگ می ماند زیرا توانایی فنی بالای عبدالله ویسی و بازیکنان خوبی که داریم در کنار حمایت مردم خوزستان، اجازه نمی دهد تیم به لیگ یک سقوط کند.

وی افزود: مردم خوزستان را در این چند روز بسیار خونگرم و مهمان نواز دیدم و امیدوارم حمایت لازم را تا انتهای فصل از تیم ما داشته باشند.

کریمی درباره پست بازی اش نیز بیان کرد: خودم بازی در گوش چپ را ترجیح می دهم اما هر جای زمین که ویسی بگوید بازی می کنم حتی در پست دفاع آخر.

وی با اشاره به شخصی بودن مبلغ قراردادش افزود: جالب نیست که بخواهیم درباره این مسائل در رسانه ها صحبت کنیم، اما شرایط مالی استقلال خوزستان نسبت به قبل بهتر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال خوزستان در لیگ برتر می ماند

استقلال خوزستان در لیگ برتر می ماند