مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 14:052018-01-13دانش

ساخت سطح شیب دار هوشمند آزمایشگاه فیزیک


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس موفق به طراحی و ساخت سطح شیب دار هوشمند آزمایشگاه فیزیک شدند.

- عکس تزیینی است محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس موفق به طراحی و ساخت سطح شیب دار هوشمند آزمایشگاه فیزیک شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افراسیابی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس در رابطه با محصول ساخته شده توسط این شرکت گفت: محصولی که در قالب اختراع ثبت شده، سطح شیب دار هوشمند آزمایشگاه فیزیک است که قابل استفاده در مدارس و دانشگاه ها است.

وی در رابطه با کاربرد سطح شیب دار گفت: محصول تولیدی شرکت ما یک نوع وسیله آزمایشگاهی برای کمک به آموزش اندازه گیری ضریب اصطکاک و بررسی نیروها در سطوح شیب دار (آزمایشگاه فیزیک مکانیک) است.

وی با بیان این که با پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) موفق به تولید این محصول شدیم، تصریح کرد: این محصول یک سطح شیب دار با زاویه مشخص، دقیق و قابل تنظیم ارائه می دهد که کاربر می تواند با واردکردن عدد دلخواه به عنوان زاویه شیب، سطح موردنیاز جهت انجام آزمایش را انتخاب کرده و دستگاه به صورت کاملاً رباتیک سطحی با آن شیب را ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سطح شیب دار هوشمند آزمایشگاه فیزیک

ساخت سطح شیب دار هوشمند آزمایشگاه فیزیک