مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 13:052018-01-13سياسي

فعالیت شبکه نخبگان علوم انسانی توسعه می یابد


دبیر اجرایی نهمین جشنواره بین المللی فارابی تاکید کرد: فعالیت های شبکه نخبگان علوم انسانی تاکنون با موفقیت پیش رفته است و قرار است بر اساس برنامه جدید این فعالیتها را توسعه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، به نقل از نهمین جشنواره بین المللی فارابی، دکتر رضا ماحوزی درباره این شبکه نخبگانی یادآور شد: نخستین جلسه گردهمایی شبکه نخبگان تابستان 1395 برگزار شد و دکتر سیدضیاء هاشمی، دبیر وقت جشنواره آغاز به کار این شبکه را اعلام کرد و متعاقب آن برنامه هایی از جمله نشست های علمی و سخنرانی ها شروع شد.

وی افزود: داوران، اعضای گروه های علمی و برگزیدگان داخلی و خارجی ادوار پیشین عضو این شبکه هستند و شبکه به عنوان بستری برای گسترش فعالیتهای علمی جدی تر طراحی شده است.

ماحوزی خاطرنشان کرد: آخرین برنامه این شبکه برگزاری نکوداشت استاد محمدمنصور فلامکی، استاد بزرگ معماری و مرمت بود که روز 27 آذر ماه سال جاری در باغ نگارستان برگزار شد.

وی یادآور شد: علاوه بر این، نشست هایی چون تعاملات فلسفی ایران و یونان ، جایگاه میراث ناملموس در عرصه ملی و بین المللی و اقدامات حمایتی آن در ایران ، میان رشته ای و انسان گرایی ادبیات تطبیقی ، مطالعات میان رشته ای در هنر و هم اندیشی با استادان و پیشکسوتان حوزه علوم انسانی از دیگر برنامه های برگزار شده در شبکه نخبگان علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شبکه نخبگان علوم انسانی توسعه می یابد

فعالیت شبکه نخبگان علوم انسانی توسعه می یابد