مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 10:402018-01-13اقتصادي

افتتاح پیشرفته ترین مجتمع تعمیرگاهی رنو در ایران (+عکس)


این مجتمع تعمیرگاهی در ابتدای جاده مخصوص کرج، با حضور مدیران شرکت رنو ونگین خودرو و با حضور خبرنگاران رسما افتتاح و آغاز بکار کرد.

- شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو در ایران مجهزترین و پیشرفته ترین مجتمع تعمیرگاهی خودروهای رنو در ایران را افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، این مجتمع تعمیرگاهی در ابتدای جاده مخصوص کرج، با حضور مدیران شرکت رنو ونگین خودرو و با حضور خبرنگاران رسما افتتاح و آغاز بکار کرد.

در این مراسم رادین پیمان فر معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو با اشاره اهمیت موضع ارائه خدمات پس از فروش در کشور گفت: ارائه خدمات پس از فروش در کشور باید از حالت سنتی خارج شده و به شکل خدمات لاکچری و مدرن تبدیل شود و این یکی از نکاتی است که باید واردکنندگان و تولید کنندگان خودرو مد نظر قرار دهند زیر در صورت عدم توجه به این نکته به صورت بی رحمانه حذف خواهند شد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات پس از فروش مطلوب، بهترین فرصت برای ارتقاء حس وفاداری مشتریان یک شرکت است، گفت: با توجه به پیشی گرفتن شرکت نگین خودرو از شرکت های رقیب وارد کننده خودرو و کسب جایگاه نخست در حوزه فروش، در حال حاضر تمرکز اصلی فعالیت ها بر بهبود و ارتقاء وضعیت خدمات پس از فروش است و این مهم از طریق گسترش شبکه نمایندگی ها، ارائه خدمات امدادی مناسب ، استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پیشرفته ترین مجتمع تعمیرگاهی رنو در ایران (+عکس)

افتتاح پیشرفته ترین مجتمع تعمیرگاهی رنو در ایران (+عکس)