مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 07:452018-01-13سياسي

بهترین روش بجای فیلترینگ، آگاهی بخشی صحیح به مردم است


با فیلترینگ شبکه های اجتماعی، عملا مشاهده می کنیم که افراد جامعه با استفاده از فیلترشکن از این شبکه ها استفاده می کنند؛ - یک وکیل دادگستری گفت: با فیلترینگ شبکه های اجتماعی، عملا مشاهده می کنیم که افراد جامعه با استفاده از فیلترشکن از این شبکه ها استفاده می کنند؛ لذا با توجه به افزایش شبکه های اجتماعی نمی توان این ممنوعیت را اعمال کرد و یا کسانی که از این فیلترینگ عبور می کنند را به مجازات رساند.

هوشنگ پوربابایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ابتدای انقلاب در مورد سایر وسایل ارتباطی استفاده از ویدیوهای خانگی ممنوع شده بود، اما با این حال از آن استفاده می شد.

در گذشته قانون ممنوعیت بکارگیری تجهیزات ماهواره ای تصویب شده بود، اما مشاهده کردیم که این قانون بلااجرا ماند و عملا همه کسانی که با آنها برخورد شد، از تجهیزات ماهواره ای جایگزین استفاده کردند.

وی افزود: با فیلترینگ شبکه های اجتماعی، عملا مشاهده می کنیم که افراد جامعه با استفاده از فیلترشکن از این شبکه ها استفاده می کنند؛ لذا با توجه به افزایش شبکه های اجتماعی نمی توان این ممنوعیت را اعمال کرد و یا کسانی که از این فیلترینگ عبور می کنند را به مجازات رساند.

این وکیل دادگستری بیان کرد: می دانید که مسئولان جامعه بنا به ضرورت و احتیاج و به خاطر همخوانی با جهان امروزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین روش بجای فیلترینگ، آگاهی بخشی صحیح به مردم است

بهترین روش بجای فیلترینگ، آگاهی بخشی صحیح به مردم است