مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 01:102018-01-12اجتماعي

تشکیل اتاق فکر نشاط افزایی در مدارس


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مدیریت فضای تربیتی مأموریت اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی است، گفت: به دنبال ایجاد روحیه نشاط و شادابی در فضای مدارس هستیم و اتاق فکرهایی در این زمینه تشکیل داده ایم.

- علیرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه کار ما در حوزه پرورشی مدیریت فضای تربیتی است، اظهار کرد: اولویت نخست بنده در این معاونت، توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، قرآن و عترت است.

وی افزود: ما این شعار را با نگاه عملیاتی مطرح می کنیم و به این نکته توجه داریم که روح حاکم بر سند تحول بنیادین، تربیتی است و مأموریت ما مدیریت مسائل تربیتی در آموزشگاه ها و استفاده از همه عناصر برای تحقق تعلیم و تربیت است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نماز و قرآن محور تربیت هستند، گفت: نماز ستون دین است و طبق معارف اسلامی و قرآنی معتقدیم نماز بازدارنده از بدی هاست و ما باید برای برپایی نماز و امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم.

کاظمی با اشاره به افزایش نشاط در محیط های دانش آموزی عنوان کرد: ما به دنبال ایجاد روحیه نشاط و شادابی در فضای مدارس هستیم و اتاق فکرهایی در این زمینه تشکیل داده ایم و در حال کار، بر روی آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اتاق فکر نشاط افزایی در مدارس

تشکیل اتاق فکر نشاط افزایی در مدارس