مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1396 ساعت 16:202018-01-12سياسي

تشدید رقابت های سیاسی زمینه ساز سوء استفاده دشمن است


پرداختن به حواشی و تشدید رقابت های سیاسی درون خانواده بزرگ نظام، زمینه ساز تفرقه و همچنین سوء استفاده دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قم در مصلی قدس با بیان نکاتی مهم و کلیدی پیرامون مسائل اخیر در کشور عنوان کرد: مبارزه ملت ایران با آمریکا و صهیونیست ها بر سر حاکمیت اسلام و قرآن است بر این اساس انقلاب اسلامی طاغوت را به عنوان غده ای بدخیم از روح و روان ملت ایران بیرون کرد.

امام جمعه قم افزود: ملت تاریخ ساز ایران بعد از پیروزی با بیداری و دین باوری و خودباوری تصمیم گرفت بر عقب ماندگی های تحمیلی خود غلبه کند و مسیر استقلال و آزادی و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی بر پایه قرآن و مکتب اهل بیت(ع) را دنبال نماید.

این ملت شیر لوله های نفت را بر استعمارگران بست و جلوی عیاشی ها و خانه های فساد را گرفت و همین امر موجب خشم دشمنان گردید.

آیت الله سعیدی اظهار داشت: ملت ایران از آن زمان تاکنون با ایمان و اقتدار و صبر و اطاعت از ولی فقیه در حدود 39 سال است که از راهی که در پیش گرفته با بصیرت و شجاعت صیانت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان زخم خورده نیز در این مدت بیکار نبودند و با طراحی های شیطانی خودشان مسیر بازگشت به گذشته تاریک و چپاول و غارت و فساد و عیاشی و تلاش برای بازیافت پس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید رقابت های سیاسی زمینه ساز سوء استفاده دشمن است

تشدید رقابت های سیاسی زمینه ساز سوء استفاده دشمن است