مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1396 ساعت 14:052018-01-12دانش

بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل دهه فجر افتتاح می شود


با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی اردبیل دهه فجر بیمارستان 120 تختخوابی امام رضا(ع) به بهره برداری می رسد.

- فرماندار اردبیل گفت: با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی اردبیل دهه فجر بیمارستان 120 تختخوابی امام رضا(ع) به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد زنجانی در بازدید از روند خدمات رسانی به بیماران در بیمارستان امام خمینی اردبیل اظهار کرد: به معنای واقع شاهد یک حرکت جهادی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و در راه اندازی پیشرفته ترین ام آر آی در بیمارستان امام خمینی اردبیل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این مرکز نوبت دهی های طولانی برای ام آر آی کاهش می یابد و این مجموعه در ارائه خدمات به کل اهالی استان و حتی بیماران کشورهای همسایه تلاشی جدی خواهد کرد.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید و در این پنج سال طرح های مختلفی با هدف ایجاد رضایتمندی در بین مردم و مراجعین به مراکز بیمارستانی و درمانگاهی عملیاتی شده است، گفت: با راه اندازی بیمارستان امام رضا(ع) در دهه فجر امسال سرعت و کیفیت ارائه خدمات به مراجعین افزایش می یابد.

زنجانی، ضرورت تکمیل بیمارستان سوانح و سوختگی اردبیل را یادآور شد و افزود: همانطوری که بخش ام آر آی در این بیمارستان به سرعت راه اندازی شد امیدواریم بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل دهه فجر افتتاح می شود

بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل دهه فجر افتتاح می شود