مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1396 ساعت 12:502018-01-12پزشكي

لزوم ایجاد درمانگاه ثابت در مرزهای خوزستان برای خدمات رسانی به زائران اربعین


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اربعین حسینی کم کم در حال نزدیک شدن به فصل گرما است و کارهای درمانی و مراقبت در این فصل سخت تر می شود که باید تدارکات لازم را برای سالهای آتی ببینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج نظری در جلسه تقدیر از خادمین بهداشت و درمان راهیان نور که امروز (21 دی ماه) در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ما هیچ چیزی برای نیروهایمان که در طول سال و فصول مختلف، خدمت ارائه می کنند، نمی خواهیم ولی در خصوص تجهیزات و امکانات برای ارائه خدمات بهتر به بازدیدکنندگان و زائران، انتظار داریم به ما کمک شود.

وی با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی تصریح کرد: در چند سال اخیر می بینیم که هر سال، راهپیمایی اربعین حسینی بهتر و با شکوهتر از قبل انجام می شود لذا نیاز به توجه ویژه ای در این زمینه داریم.

نظری ادامه داد: اربعین حسینی کم کم در حال نزدیک شدن به فصل گرماست و کارهای درمانی و مراقبت در این فصل سختتر می شود که باید تدارکات لازم را برای سالهای آتی ببینیم.

وی افزود: امیدواریم با همکاریهایی که صورت می گیرد بتوانیم فضاهای مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را به صورت ثابت در فضاهای مرزی داشته باشیم تا خدمات بهتر و در شرایط مناسبتر ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد درمانگاه ثابت در مرزهای خوزستان برای خدمات رسانی به زائران اربعین

لزوم ایجاد درمانگاه ثابت در مرزهای خوزستان برای خدمات رسانی به زائران اربعین